جامعه وفادار برای کمپین تامین مالی جمعی

جامعه وفادار برای کمپین تامین مالی جمعی

ایجاد جامعه برای کمپین تامین مالی جمعی یکی از نادیده گرفته‌ترین اما حیاتی ترین جنبه‌های جمع‌آوری پول آنلاین است.
انفجار تامین مالی جمعی، در چند سال گذشته باعث شده مردم فکر کنند که جمع‌آوری پول به سادگی پست کردن یک پروژه در یکی از سایت‌های محبوب است. چند روز برای جمع آوری یک پیشنهاد و یک بودجه مختصر صرف می‌شود. پروژه پست می‌شود و کارآفرین منتظر می‌ماند تا پول وارد شود.

و سپس صبر می‌کنند و منتظر می‌مانند و منتظر می‌مانند تا به ضرب الاجل پروژه برسند و ناامید آن را تعطیل کنند. این چیزی است که برای بیش از 60 درصد پروژه ها اتفاق می‌افتد.

چرا؟ در تامین مالی جمعی، صرفاً به این دلیل که شما کمپین آن را ایجاد می‌کنید، لزوماً به این معنا نیست که حامیانی خواهند آمد.

جامعه در تامین مالی جمعی چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که سرمایه‌گذاران جمعی مرتکب می‌شوند این است که یک جامعه ایجاد نمی‌کنند. کلاس‌های بازاریابی در مدرسه به طور خاص بر روی «دستیابی به مخاطبان» و رساندن پیام شما متمرکز است. یک آمریکایی به طور متوسط روزانه 4000 آگهی می‌بیند. آنقدر زیاد که یاد گرفته‌ایم ناخودآگاه آنها را نادیده بگیریم. شرکت‌های میلیارد دلاری فقط برای عبور از این موانع ناخودآگاه و رساندن پیام به مخاطبان هدف خود، دلارهای کلان می‌پردازند.
درک کنید که ایجاد جامعه در تامین مالی جمعی چیزی بیش از این است که افراد فقط روی صفحه فیس بوک شما “لایک” کنند. ساختن یک جامعه در مورد ایجاد رابطه از طریق تعامل و اعتماد است. این در مورد به اشتراک گذاشتن ارزش و اهداف واقعی است. وقتی جامعه سرمایه‌گذاری جمعی شما دیدگاه و اهداف شما را برای پروژه به اشتراک می‌گذارد، به همان اندازه شما برای رسیدن به هدف تامین مالی تلاش می‌کنند.

جامعه برای تامین مالی جمعی مهم است

در هیچ نقطه دیگری از تاریخ ما برقراری ارتباط و تعامل از طریق رسانه‌های اجتماعی، تلفن‌های همراه و برنامه‌های کاربردی وب آسان‌تر نبوده است. ما می‌توانیم فوراً یک ایمیل ارسال کنیم، یک ویدیو آپلود کنیم و به‌روزرسانی‌ها را پست کنیم.
سایت‌های جمع‌آوری سرمایه آنلاین و تأمین مالی جمعی، جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای حفظ و افزایش تأثیر اجتماعی را بدون مشکل ساخته‌اند.
با وجود انبوهی از ابزارهای ارتباطی و جمع آوری کمک‌های مالی، همه ما هنوز با جمع‌آوری کمک‌های مالی آنلاین و تامین مالی جمعی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

چگونه می‌توانیم این راز را حل کنیم؟

نیاز به تغییر در دیدگاه داریم. از قضا، کلید تامین مالی جمعی یا جذب سرمایه آنلاین، درخواست پول نیست. هدف آن کسب ثروتمند نیست. اما در عوض، این در مورد ایجاد و درگیر کردن جامعه‌ای از پیروان است.
شما باید جامعه‌ای را درگیر کنید و پرورش دهید که به ایده شما ایمان داشته باشد و آماده کمک به شما در تغییر جهان باشد.

چگونه یک جامعه تامین مالی جمعی بسازیم

چگونه یک جامعه تامین مالی جمعی بسازیم


ارتباطات کلید ایجاد جامعه در تامین مالی جمعی است.
شما باید در اسرع وقت پس از اهدا یا سرمایه گذاری با هر یک از سرمایه گذاران خود برای پروژه خود تماس بگیرید. ایده‌هایی را که آنها را به کمک مالی یا سرمایه گذاری سوق داده است، تقویت کنید و بر پشیمانی خریدار خود غلبه کنید. این به راحتی با یک پیام پاسخ خودکار انجام می‌شود. اگر واقعاً می‌خواهید جامعه بسازید، در عرض 24 ساعت یک تماس شخصی را هدف قرار دهید.

این روش اینجا متوقف نمی‌شود. مجموعه ای از تماس‌هایی را که با هر سرمایه گذار انجام می‌دهید برنامه‌ریزی کنید. تماس را با ایمیلی در روز بعد دنبال کنید که به هر سوالی پاسخ می‌دهد و نکات کلیدی پروژه شما را تقویت می‌کند. هر چه مدت بیشتری بتوانید این جذابیت عاطفی را در ذهن آنها نگه دارید، آنها برای حمایت از پروژه شما بیشتر رشد خواهند کرد.

پس از تماس اولیه و ایمیل، چند روز به آنها فرصت دهید و سپس ایمیل دیگری بفرستید و درخواست لطف کنید. آن را چیزی نسبتاً کوچک مانند اشتراک‌گذاری ایمیل با سه تن از نزدیک‌ترین دوستان خود کنید. هر چه کسی بیشتر برای پروژه شما کاری انجام دهد، در این صورت احساس نزدیکی به پروژه می‌کند و اهداف آن را از آن خود می‌کند.

اگر درخواست شما رد شد یا تامین کننده آن را پیگیری نکرد، چیز دیگری بخواهید. محققان در استنفورد دریافتند که افراد پس از رد درخواست اولیه، به احتمال زیاد به لطفی بله می‌گویند. ما نیاز درونی به دوست داشتن و کمک به دیگران داریم. گناه رد کردن یک نفر نه یک بار، بلکه دو بار برای بسیاری از مردم خیلی زیاد است.

پس از یک یا دو درخواست، تعهد حامی خود را با یک تماس تلفنی دیگر بسنجید. با آنها در مورد مشکلی که تجربه کرده‌اید صحبت کنید و از آنها راهنمایی بخواهید. حتی ممکن است تا آنجا پیش بروید که از آنها بخواهید در بررسی یا تجدید نظر جزئیات پروژه کمک کنند. هر چیزی که باعث شود آنها احساس کنند که بخشی از پروژه هستند، سطح مالکیت و انگیزه ای برای تامین مالی آن دارند.

اگر آنها مشتاق کمک باشند، ممکن است برای نقش بزرگتری در جامعه آماده باشند. با آنها صحبت کنید که چقدر مهم است که پروژه “ما” تامین مالی شود و چگونه تفاوت ایجاد می‌کند. با آنها در مورد اینکه چقدر مهم است که دیگران از پروژه اطلاع داشته باشند صحبت کنید.

بر تردید طبیعی خود برای “تحت فشار” بودن غلبه کنید، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک جایی برای آن وجود ندارد. اگر واقعاً به شرکت یا هدف خود علاقه‌مند هستید، این امر خود را نشان خواهد داد و پشتکار شما نتیجه خواهد داد.

هنگامی که سرمایه گذاری جمعی یا جمع آوری کمک آنلاین انجام می‌دهید، سه مزیت خاص برای ایجاد یک جامعه وجود دارد.

1.جامعه به شما تصمیمات هوشمندانه‌تری می‌دهد

حشرات ساده مانند زنبورها و مورچه‌ها تصمیمات کوچک فردی می‌گیرند. مجموعه این تصمیمات کوچک، هوش ازدحام نامیده می‌شود، که به آنها اجازه می‌دهد کارهای بزرگی مانند یافتن کارآمدترین راه برای ساخت کندو (یا کلونی) خود و جمع‌آوری غذا انجام دهند.

وقتی انجمنی دارید، می‌توانید دانش آن‌ها را برای کمپین جمع‌آوری سرمایه آنلاین یا تامین مالی جمعی خود به‌دست آورید. آنها به شما کمک می‌کنند تا تصمیمات هوشمندانه‌تری در زمینه پیام رسانی، داستان سرایی و همچنین استراتژی بگیرید.

2.جامعه به شما دسترسی عمیق تری می‌دهد

کمپین ویدیویی Invisible Children’s KONY 2012 بیش از 90 میلیون بازدید داشت. بدون حمایت و اشتراک گذاری جامعه آنها هرگز فراگیر نمی‌شد.

هنگامی که یک انجمن دارید، به شما امکان م‌دهد از شبکه های اجتماعی شخصی آنها برای به اشتراک گذاشتن داستان خود استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا آگاهی را افزایش دهید و همچنین داستان خود را برای مخاطبان جدید قابل اعتماد و معتبر کنید.

3.جامعه کمک مالی آسان‌تری به ارمغان می‌آورد

جامعه به شما امکان می‌دهد از تکنیک‌های جمع‌آوری کمک‌های اجتماعی مانند جمع‌آوری کمک‌های مالی همتا به همتا استفاده کنید. روش‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که به اهداکنندگان خارج از شبکه‌های خود دسترسی پیدا کنید.

جامعه بر پایه طرفداران واقعی ساخته شده است

طرفداران واقعی در جامعه شما گروهی منتخب از مردم هستند که بزرگترین قهرمانان شما هستند.
آنها کسانی هستند که دوستان خود را به رویداد شما می‌کشانند، آخرین اخبار در مورد پروژه شما را به اشتراک می‌گذارند و صفحات جمع آوری کمک‌ های مالی را در کمپین جمع‌آوری کمک مالی یا آنلاین شما ایجاد می‌کنند.
طرفداران واقعی برای موفقیت کمپین تأمین مالی جمعی یا جمع‌آوری کمک آنلاین شما بسیار مهم هستند. آنها گیره‌هایی هستند که همه چیز را به هم می‌رسانند.

ویژگی‌های یک طرفدار واقعی

ویژگی‌های یک طرفدار واقعی

طرفداران واقعی در جامعه شما این ویژگی‌ها را نشان می‌دهند. از این برای شناسایی آنها استفاده کنید تا بتوانید به طور موثر از آنها استفاده کنید.

1.طرفداران واقعی پاسخگو هستند

طرفداران واقعی به ایمیل‌های شما، درخواست‌های داوطلبان و پست‌های رسانه‌های اجتماعی پاسخ می‌دهند. پاسخگویی آنها نشانگر این است که آنها می‌خواهند درگیر شوند. در رسانه‌های اجتماعی، آنها هستند که مطالب و داستان‌های شما را به اشتراک می‌گذارند.

2.طرفداران واقعی دهنده هستند

طرفداران واقعی شما پول می‌دهند (مهم نیست چقدر) اما مهمتر از آن وقت خود را می‌دهند. زمان آنها نشان دهنده تعهد در ارائه ارزشمندترین دارایی آنها است.

3.طرفداران واقعی اشتیاق پایدار دارند

چیزی که می‌خواهید به دنبال آن باشید افرادی هستند که برای مدت طولانی در سازمان غیرانتفاعی شما گیر کرده‌اند. طرفداران واقعی در مواقع سخت با شما خواهند ماند. مواظب انواع غیرمنطقی پرشور باشید زیرا آنها اولین کسانی هستند که وقتی اوضاع سخت می‌شود از کشتی بیرون می‌پرند.

تشکیل قبیله برای جمع‌آوری کمک‌های مالی

تشکیل قبیله برای جمع‌آوری کمک‌های مالی

طرفداران واقعی قبیله شما هستند. قبیله شما تیم اصلی شما از اعضای جامعه‌ای است که می‌توانید برای راه‌اندازی و حفظ کمپین جمع‌آوری کمک مالی و آنلاین خود به آنها وابسته باشید.

آنها مراکزی از افراد هستند که الهام م‌ بخشند و دیگران را به سمت عمل تشویق می‌کنند.

برای تشکیل یک قبیله این چهار مرحله را دنبال کنید.

1.داستان بگویید

داستان شما منحصر به فرد است و شبیه هیچ داستان دیگری نیست. از داستان سرایی برای الهام بخشیدن به مردم برای علاقه‌مند شدن به هدف خود استفاده کنید.

2.قبیله خود را به هم وصل کنید

با کسانی که در مورد سازمان غیرانتفاعی شما صحبت کرده‌اند یا کسانی که به دنبال فرصت‌هایی برای انجام کارهای بیشتر هستند، تماس بگیرید. این افراد را به قبیله خود اضافه کنید.
اخبار ویژه را به اشتراک بگذارید یا آنها را در یک لیست ایمیل ویژه قرار دهید که فقط اعضای قبیله بخشی از آن هستند.

3.رهبران قبیله ایجاد کنید

همانطور که قبیله شما رشد می‌کند، باید رهبران یا یک تیم اصلی از اعضای قبیله را پرورش دهید. این ‌واند بر اساس منطقه، کارفرما، سبک زندگی یا هر زیر مجموعه دیگری باشد.

این رهبران قبیله باید توانایی فوق العاده‌ای در سازماندهی و جمع‌آوری مردم و همچنین تعهد و مسئولیت در قبال آرمان از خود نشان دهند.

4.پرورش دهید

برای پرورش قبیله مراحل 1، 2 و 3 را تکرار کنید. شما باید اغلب با آنها ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید.

استفاده از قبیله برای تامین مالی جمعی و جمع‌آوری کمک مالی آنلاین

وقتی زمان کمپین جمع‌آوری کمک های مالی شما فرا می‌رسد، از قبیله خود استفاده کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید.

با این سه مرحله شروع کنید.

1.اهداف تعریف شده را تعیین کنید

مشخص کنید که می‌خواهید قبیله خود چه کاری انجام دهد. آنها به یک هدف نیاز دارند. بهتر است دقیق باشید تا بتوانند دقیقاً در زمینه‌هایی که می توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند اقدام کنند.

2.اختیار بدهید

قبیله شما می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، اگر به آنها قدرت تصمیم گیری بدهید. به آنها توانایی و اجازه ایجاد بدهید.

3.فراگیر باشید

بر روی افرادی تمرکز کنید که فکر می‌کنید احتمال دارد اقدامی انجام دهند. نگران نباشید که آیا قبلاً کمک مالی کرده‌اند – یا چقدر کمک کرده‌اند. این ممکن است یک راه عالی برای آنها برای اهدای اولین بار باشد.

ابزار قبیله‌سازی

ایجاد یک جامعه مستلزم آن است که توانایی خود را برای توسعه روابط افزایش دهید. شما باید از ابزارهایی استفاده کنید که به شما در برقراری ارتباط و تعامل با قبیله خود با کارایی کمک می‌کند.

برخی از سازمان‌های غیرانتفاعی منابعی برای استخدام مدیران انجمن فقط برای این فعالیت دارند، اما اگر ندارید، در اینجا سه ابزار وجود دارد که می‌توانید برای شروع از آنها استفاده کنید.

1.لیست‌های توییتر

لیست‌های توییتر گروه‌های سرپرستی شده از کاربران توییتر هستند. این لیست ها می توانند خصوصی یا عمومی باشند. وقتی یک جدول زمانی لیست را مشاهده می کنید، جریانی از توییت ها را فقط از کاربران آن لیست خواهید دید.

اگر افراد زیادی را در توییتر دنبال می‌کنید، می‌توانید از فهرست‌های توییتر برای بررسی بیشتر رهبران قبیله و اعضای جدید جامعه استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه لیست توییتر خود را تنظیم کنید.

2.گروه خصوصی فیس بوک

گروه‌های فیس بوک به شما این امکان را می‌دهند که به جای کل شبکه اجتماعی خود، فقط با افراد خاصی در فیس بوک به اشتراک بگذارید. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها، نظرسنجی‌ها و سایر محتواها را فقط برای آن گروه‌ها ارسال کنید. این گروه‌ها نیز می‌توانند خصوصی باشند، بنابراین فقط افراد دعوت شده می‌توانند بپیوندند.

برای ایجاد جامعه، باید یک گروه انحصاری فیس بوک برای اعضای قبیله خود ایجاد کنید. این افراد را متمایز می‌کند که مالکیت ایجاد می‌کند. نحوه استفاده از گروه‌های فیس بوک را بیاموزید.

3.لیست‌های ایمیل

روزانه بیش از 250 میلیارد ایمیل ارسال می‌شود. این رایج‌ترین روش برای برقراری ارتباط با هر گروه سنی است. ایجاد لیست‌های ایمیل به شما امکان می‌دهد تا زمانی که توییتر یا فیس‌بوک مناسب نیستند، به سرعت و به راحتی جامعه خود را بسیج کنید.

گروه‌های Google و همچنین فهرست‌های خبرنامه ایمیل تقسیم‌بندی شده دو ابزاری هستند که می‌توان از آنها برای سازماندهی جامعه خود استفاده کرد.

چند فکر نهایی در مورد ایجاد جامعه تامین مالی جمعی

چند فکر نهایی در مورد ایجاد جامعه تامین مالی جمعی

یک دکمه مجازی برای سرمایه‌گذاران ارائه دهید که می‌گوید: «من از پروژه XYZ حمایت می‌کنم» و از آنها بخواهید آن را در امضای ایمیل خود و در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود نمایش دهند. این می‌تواند رشته ای از متن باشد که به صفحه پروژه شما پیوند می‌دهد اما یک تصویر کوچک بهترین تاثیر را دارد.
بسته به محدوده جغرافیایی جامعه خود، ممکن است بتوانید با انگیزه‌ترین افراد گروه خود را، رو در رو ملاقات کنید. بازدید شخصی در دنیای کلیک‌ها و لایک حتی قدرتمندتر است.
اگر توانایی و بودجه دارید، یک انجمن در وب سایت شما می‌تواند جهشی بزرگ برای ایجاد جامعه باشد. این نه تنها به تبادل ایده‌ها کمک می‌کند، بلکه به جامعه شما کمک می‌کند تا با هدایت کمتری به یکدیگر انگیزه دهند.

تامین مالی جمعی به جمع‌آوری پول ختم نمی‌شود و جامعه شما فقط با بسته شدن کمپین ناپدید نمی‌شود. از موفقیت خود استفاده کنید تا افراد بیشتری را به وب سایت تجاری خود بیاورید یا برای پروژه‌های جدید پول بیشتری جمع‌آوری کنید. سرمایه‌گذاری جمعی یک پدیده بازاریابی است که به افراد عادی اجازه می‌دهد تا با پیام خود به هزاران و صدها هزار نفر دسترسی پیدا کنند و پروژه‌ها و کسب و کار خود را گسترش دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا