3 کمپین تامین مالی عجیب و غریب که واقعاً موفق بودند

کمپین تامین مالی عجیب و غریب که واقعاً موفق بودند

تحقیقات جدید «Uswitch»نشان می‌دهد که Kickstarter یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تامین مالی جمعی در جهان است، با ۱۹۶۴۸۹ داستان موفقیت آمیز عجیب و غریب و شگفت‌انگیز.

تیم Uswitch به عنوان بخشی از شاخص تامین مالی جمعی خود، 15 سایت از محبوب‌ترین سایت‌های تامین مالی جمعی را تجزیه و تحلیل کرده است تا مشخص کند که کدام یک از این پلتفرم‌های تامین مالی جمعی بیشترین موفقیت را بدست آورده است. دو پلتفرم GoFundMe و Kickstarter در صدر این فهرست قرار دارند.
در اینجا چند مورد از عجیب‌ترین کمپین‌های موفقیت‌آمیز Kickstarter که در واقع موفق بوده اند آورده شده است.

1.بالش شترمرغ با 140000 پوند سرمایه جمع ‎آوری شده

بالش شترمرغ با 140000 پوند سرمایه جمع ‎آوری شده

بالش شترمرغ بسیار مناسب برای چرت‌های کوتاه و یا برای کسانی که به جایی راحت نیاز دارند تا بخوابند، بالش شترمرغ یکی از عجیب ترین و در عین حال خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای راحتی هنگام چرت زدن در حال حرکت است. بالشی که شبیه شترمرغی است که سر خود را در شن فرو می‌کند، با مجموع 140000 پوند از 2000 حامی، به سادگی بیشتر از انتظار صاحبان پروژه سرمایه جمع‌آوری کرد، با سوراخ تنفسی برای دهان و بینی که به راحتی روی سر می‌نشیند. بنابراین دفعه بعد که می‌خواهید واقعا استراحت کنید، بالش شترمرغ تهیه کنید و بدون توجه به جایی که هستید از ساعت‌ها آرامش لذت ببرید.

2.پرتاب «Tardis»به فضا با 65000 پوند سرمایه جمع‌آوری شده

پرتاب «Tardis»به فضا با 65000 پوند سرمایه جمع‌آوری شده

طرفداران اختصاصی سریال «Doctor Who»یک پروژه تامین مالی جمعی را در سال 2013 برای پرتاب ماهواره تاردیس به فضا آغاز کردند. به مناسبت پنجاهمین سالگرد نمایش این سریال، تیمی به نام«3 Stags» ماکت تاردیس را ساختند و سعی کردند که آن را به فضا بفرستند. اگرچه سه بار اول تلاش آنها ناموفق بود ولی هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این پروژه انجام شد یا خیر زده نشد، این کمپین موفق شد 65000 پوند سرمایه از حامیان سرمایه‌گذار که می‌خواستند این پروژه را به واقعیت تبدیل کنند، جمع آوری‌کند.

3.سالاد سیب زمینی با 40000 پوند سرمایه جمع‌آوری شده

سالاد سیب زمینی با 40000 پوند سرمایه جمع‌آوری شده

Kickstarter برای به دست آوردن حمایت و سرمایه بیشتر برای پروژه‌ها علیه رقیب خود Indiegogo، قوانین کمپین‌های تامین مالی جمعی را کاهش داد تا به افراد خلاق حمایت و آزادی بیشتری برای به واقعیت تبدیل شدن ایده‌هایشان بدهد. بنابراین، زک براون (Zach Brown) تصمیم گرفت که در درست کردن سالاد سیب زمینی راهی رو به جلو را بپیماید. زک با هدف 10 پوندی برای خرید مواد تشکیل دهنده سالاد سیب زمینی شروع به جمع آوری 40000 پوند کرد و از آن زمان تا کنون یک کتاب دستور پخت به نام “کتاب آشپزی سالاد صلح، عشق و سیب زمینی” منتشر کرده است.

منبع:

https://www.indexdigital.co.uk/business-news/8-weird-kickstarter-campaigns-that-were-actually-successful

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا